Veelgestelde vragen


Overzicht

  1. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
  2. Hoe kan ik miskopen vermijden?
  3. Is de prijs op de webshop inclusief btw?
  4. Is de korting nog geldig?
  5. Kan ik veilig betalen?
  6. Kan ik mijn bestelling nog annuleren na de betaling?
  7. Ik heb geen bevestiging gekregen van mijn bestelling?
  8. Wanneer mag ik de levering verwachten en waar is mijn bestelling nu?
  9. Wat als ik niet thuis ben?
  10. Wat als een artikel niet in voorraad is?
  11. Hoe ziet de verpakking eruit?
  12. Hoeveel kost de verzending?
  13. Hoeveel tijd heb ik om de goederen terug te zenden?
  14. Ik heb mij bedacht tussen de betaling en de levering.
  15. Ik wil goederen omruilen, wat moet ik doen?
  16. Heb ik herroepingsrecht?
  17. Zijn er uitzonderingen op het herroepingsrecht?
  18. Wat moet ik doen in geval van een defect?
  19. Waar kan ik terecht met mijn klachten?
  20. Wat in geval van geschillen?


  1. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Wij respecteren uw privacy en doen het nodige om uw persoonlijke gegevens te beveiligen.
Enkel de personen die nodig zijn om uw levering mogelijk te maken zullen uw gegevens gebruiken en er vertrouwelijk mee omgaan.  Wij  verkopen uw gegevens niet door aan derden.
Wij bewaren uw gegevens in onze bestanden, u kan ze steeds opvragen of laten aanpassen.

2.  Hoe kan ik miskopen vermijden?

Bij elk artikel vindt u een omschrijving en afbeelding om u zo goed mogelijk te informeren.
Wij raden u aan om gebruik te maken van de kledingtabellen om de juiste maat te bestellen, zo kan u onnodige terugzendingen vermijden.

3. Is de prijs op de webshop inclusief btw?
Alle prijzen op de webshop zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

4. Is de korting nog geldig?
Alle acties zijn geldig zolang ze aangegeven worden op de webshop.

5. Kan ik veilig betalen?
Ogone is een leidende internationale Payment Service Provider en zorgt voor het beheren, innen en beveiligen van al ons online en mobiele betalingen.
Wij hebben geen inzage in uw financiële gegevens, deze blijven voor ons geheim.
U hebt keuze uit : VISA - MasterCard - Maestro - Mister Cash - Paypal - Carte Bleue - iDEAL

6. Kan ik mijn bestelling nog annuleren na de betaling?
Nadat u de betaling gedaan hebt van uw bestelde artikelen zal u een email ontvangen met daarin een overzicht van uw bestelling.
Uw bestelling zal dan automatisch doorgaan, vanaf dan is de koopovereenkomst een feit en is het niet meer mogelijk om uw bestelling nog te annuleren.

7. Ik heb geen bevestiging gekregen van mijn bestelling?
Indien u onze mail binnen de 24 uren na uw bestelling nog niet ontvangen hebt, gelieve ons te
verwittigen via email zodat wij het nodige kunnen doen.

8. Wanneer mag ik de levering verwachten en waar is mijn bestelling nu?
Alle bestellingen vóór 17u op werkdagen worden dezelfde dag nog verzonden naar het door u opgegeven adres indien alle producten op voorraad zijn.
Het is mogelijk om uw pakket te volgen in het bezorgtraject via pakket tracering .
U zal een email ontvangen met daarin de pakket tracering code van post nl of UPS.

9. Wat als ik niet thuis ben?
Het pakket zal niet bij de buren aangeboden worden als u niet thuis bent.
UPS doet drie bezorgpogingen bij u. Bent u de eerste keer niet thuis? Dan komt de bezorger nog een keer terug. Bent u deze tweede keer ook niet aanwezig, dan kunt u via de website van UPS een bezorgafspraak maken.

10. Wat als een artikel niet in voorraad is?
Indien een artikel tijdelijk niet leverbaar is houden wij uw bestelling aan en ontvangt u een bericht.
Indien een artikel niet meer leverbaar is ontvangt u een bericht en storten wij het betaalde bedrag terug op uw rekening.

11. Hoe ziet de verpakking eruit?
Onze producten worden discreet verpakt in een stevige blanco doos.
Aan de buitenkant is niet te zien dat deze erotische artikelen bevat. 
Wij maken zoveel mogelijk gebruik van verpakkingsmaterialen die milieuvriendelijk zijn.

12. Hoeveel kost de verzending?
De verzendkosten voor België en Nederland bedragen 6,50 €.
Voor andere landen kunnen deze verschillen volgens land en gewicht.
Voor het afrekenen zullen de verzendkosten duidelijk vermeld staan.
In bepaalde perioden zijn de verzendkosten GRATIS of geven wij kortingen, dit is enkel van toepassing zolang het vermeld staat op de webshop.

13. Hoeveel tijd heb ik om de goederen terug te zenden?
Indien u de bestelde artikelen binnen de 14 kalenderdagen niet hebt teruggezonden is de verkoop definitief.  De teruggezonden artikelen moeten steeds vergezeld zijn van de leveringsbon.

14. Ik heb mij bedacht tussen de betaling en de levering
U kan de levering weigeren aan de deur en het pakket ongeopend laten terugzenden.
Stuur ons een email, wij betalen de goederen en verzendkosten terug binnen de 14 dagen.

15. Ik wil goederen omruilen, wat moet ik doen?
Wilt u hetzelfde artikel ruilen voor een andere kleur of maat, dan worden er niet opnieuw
verzendkosten in rekening gebracht.
U moet deze omruiling wel binnen 14 kalenderdagen, vanaf de dag die volgt op de dag van de levering,  aan ons kenbaar maken door een email te sturen en de artikelen terug te zenden.
Als u een artikel hebt die uit verschillende onderdelen bestaat en u bent niet tevreden over één onderdeel dan moet u toch het volledige artikel terugzenden, steeds per artikelnummer.

16. Heb ik herroepingsrecht?
U kan beroep doen op het herroepingsrecht.  De bedenktijd bedraagt 14 kalenderdagen, te rekenen vanaf de dag die volgt op de dag van de levering.  U bent niet verplicht om een reden op te geven.
Wij vragen u om ondertussen zorgvuldig om te gaan met de geleverde artikelen en de verpakking.
Indien u van uw herroepingsrecht gebruik wil maken moet u ons binnen de 14 kalenderdagen een email sturen en de artikelen met alle toebehoren en in de originele staat en verpakking en voldoende gefrankeerd  terugzenden naar : BVBA  Vandeputte – Van Quaille    Hoefijzer, 16    9880 Aalter  België
Wij betalen de goederen en verzendkosten terug binnen de 30 dagen na de terugzending of herroeping indien voldaan werd aan bovenstaande voorwaarden.
Op het postkantoor kan u een bewijs van verzending krijgen, dit is geldig als bewijsstuk van terugzending van uw artikelen. Bewaar dit bewijs zorgvuldig om misverstanden te voorkomen.

17. Zijn er uitzonderingen op het herroepingsrecht?
Kleding- en lingerieartikelen kunnen enkel teruggezonden worden indien deze niet gedragen zijn en zich in ongeschonden staat bevinden en in de originele verpakking.
Slips, kousen en andere intieme kledingstukken of hulpstukken kunnen om hygiënische redenen niet teruggezonden worden indien de zegel of verpakking is verbroken.
De klant beschikt in dat geval niet over een bedenktermijn en kan niet verzaken aan de aankoop.
Sommige producten die voorzien zijn van een veiligheidsverpakking (zoals dvd’s) kunnen slechts binnen de bedenktermijn teruggezonden worden indien de veiligheidsverpakking ongeschonden is.
Na het openen of wijzigen van de veiligheidsverpakking die het artikel geheel of gedeeltelijk bedekt,
kan de klant niet meer verzaken aan de aankoop.

18. Wat moet ik doen in geval van een defect?
Indien een artikel technisch defect is bij levering moet u onmiddellijk contact opnemen via email.

19. Waar kan ik terecht met mijn klachten?
In dit geval vragen wij u om ons op de hoogte te brengen via email.
Zo kunnen wij uw zaak op voorhand bekijken en later terug met u contact opnemen.
Vergeet niet om uw bestelnummer en persoonlijke gegevens te vermelden.
Wij nemen dit ernstig en zullen zo snel mogelijk handelen.

20. Wat in geval van geschillen?
Het Belgisch recht is van toepassing.
Bij eventuele geschillen zijn de rechtbanken van Gent bevoegd.
Wij streven ernaar om dit te vermijden en met u tot een overeenkomst te komen.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen